Projekty, w których wykorzystano znak promocyjny m.st. Warszawy należy wysłać do akceptacji na adres
gm@um.warszawa.pl
Termin na akceptację projektu wynosi 3 dni robocze.
Działania m.st. Warszawy, sposób w jaki je komunikujemy - jak mówimy i pokazujemy Warszawę, decydują o tym jak jest odbierana. Chcemy, aby Warszawa była postrzegana jako miasto dobrego życia. Bedzie to możliwe, jeśli wszyscy zastosujemy się do wskazówek zwartych w opracowaniu "Marka Warszawa.Praktyczny Przewodnik".
W Praktycznym Przewodniku znajdują podstawowe wytyczne, jak prowadzić komunikację zadań dotyczących Warszawy oraz wskazówki, jak tworzyć komunikaty dotyczące działań, które wpisują się w poszczególne cele operacyjne Strategii #Warszawa2030. Składa się z dokumentu głównego oraz 13 opracowań dla celów operacyjnych Strategii.MARKA WARSZAWA to przede wszystkim spójne i konsekwentne budowanie wizerunku miasta.
DLA KOGO?
Przede wszystkim dla pracowników jednostek organizacyjnych m.st. Warszawy, którzy komunikują się z mieszkańcami i budują wizerunek miasta poprzez realizowane projekty.
DO CZEGO JEST POTRZEBNY?
Chcemy, aby nasze przekazy – bez względu na to, gdzie powstają – były zrozumiałe, wiarygodne i konsekwentne. Stosując rady z PRZEWODNIKA unikniemy formułowania sprzecznych bądź przypadkowych komunikatów, które nie tworzą spójnego wizerunku Warszawy.
KIEDY Z NIEGO KORZYSTAC?
Gdy palujemy działanie i komunikację projektów m.st. Warszawy.
1. | Marka Warszawa. Praktyczny Przewodnik (plik: master.pdf, rozmiar pliku: 634.77 KB) |
Pobierz |
---|---|---|
2. | Wytyczne do komunikacji dla celu operacyjnego 1.1. (plik: one pager 1.1.pdf, rozmiar pliku: 9.48 MB) |
Pobierz |
3. | Wytyczne do komunikacji dla celu operacyjnego 1.2. (plik: one pager 1.2.pdf, rozmiar pliku: 3.45 MB) |
Pobierz |
4. | Wytyczne do komunikacji dla celu operacyjnego 2.1. (plik: one pager 2.1.pdf, rozmiar pliku: 3.31 MB) |
Pobierz |
5. | Wytyczne do komunikacji dla celu operacyjnego 2.2. (plik: one pager 2.2.pdf, rozmiar pliku: 3.06 MB) |
Pobierz |
6. | Wytyczne do komunikacji dla celu operacyjnego 2.3. (plik: one pager 2.3.pdf, rozmiar pliku: 6.9 MB) |
Pobierz |
7. | Wytyczne do komunikacji dla celu operacyjnego 2.4. (plik: one pager 2.4.pdf, rozmiar pliku: 6.64 MB) |
Pobierz |
8. | Wytyczne do komunikacji dla celu operacyjnego 3.1. (plik: one pager 3.1.pdf, rozmiar pliku: 4.44 MB) |
Pobierz |
9. | Wytyczne do komunikacji dla celu operacyjnego 3.2. (plik: one pager 3.2.pdf, rozmiar pliku: 7.84 MB) |
Pobierz |
10. | Wytyczne do komunikacji dla celu operacyjnego 3.3. (plik: one pager 3.3.pdf, rozmiar pliku: 7.14 MB) |
Pobierz |
11. | Wytyczne do komunikacji dla celu operacyjnego 4.1. (plik: one pager 4.1.pdf, rozmiar pliku: 2.93 MB) |
Pobierz |
12. | Wytyczne do komunikacji dla celu operacyjnego 4.2. (plik: one pager 4.2.pdf, rozmiar pliku: 4.38 MB) |
Pobierz |
13. | Wytyczne do komunikacji dla celu operacyjnego 4.3. (plik: one pager 4.3.pdf, rozmiar pliku: 6.98 MB) |
Pobierz |
14. | Wytyczne do komunikacji dla celu operacyjnego 4.4. (plik: one pager 4.4.pdf, rozmiar pliku: 4.61 MB) |
Pobierz |