Marka Warszawa

Marka Warszawa

Przewodnik po marce Warszawa

Prześlij innym
Powiększ Zwykły Pomniejsz
opublikowano: 2014-01-27 10:15:37
zaktualizowano: 2019-02-04 10:57:03

marka

Warszawa to nie tylko 517 km2 powierzchni miejskiej. Warszawa to też marka – zbiór wyobrażeń w umysłach użytkowników – mieszkańców, przedsiębiorców czy odwiedzających.

"Przewodnik po marce Warszawa" opisuje pożądany wizerunek Miasta, określa unikalne atrybuty i wartości Warszawy. Zawiera wytyczne w zakresie komunikacji, które powinny być stosowane przy realizacji działań promocyjnych oraz wyznacza strategiczne kierunki komunikacji przydatne w planowaniu i realizacji projektów budujących markę Warszawa. 

 

Pliki do pobrania

1. Przewodnik po marce Warszawa
(plik: Przewodnik po marce Warszawa.pdf, rozmiar pliku: 5.54 MB)
Pobierz